Playdate

Idag har monstret varit på playdate med nya kussen myran (söt tjej det där). Herren fyller ju snart ett och är för en 4 månaders valp en aning läskig när man inte har något hyffs och fullkomligen attackerar i ren nyfikenhet och glädje. det gick sedan utan problem och jag tror att mr. kan ha skaffat sig en framtida kompis

senare drog monstret + entourage (läs: rimtim, mam, bror) vidare för att charma så många som möjligt på en fotbollsmatch - vilket min herre alltid lyckas göra med bravur..







till allas intresse så väger myran (numera kallad The Ant) nästan lika mycket som monstret.. alltså, stor valp - liten rim.


Kommentarer
Postat av: Alex o töser!

Heeej Monstret med matte! Fan vad skoj med blogg :D!!! Jag har redan läst alla inlägg och nog ska jag klara av att bli en flitig besökare på denna sida ;)! Gillade skarpt bilden av mamma G o Rim!!!



Hade bäst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0