Rimtim i ett nötskal..

Rim är en  11 månaders (idag) halvdöv border collie pojke vars största nöje i livet är att demolera saker (helst saker som man absolut inte får röra) och ting. och när han väl inser att det brott han nyss begått var dumt, tar han hjälp av sina italienska skådespelartalanger och försöker visa att "är man så söt som jag är nu, så får man tugga på saker".

för att göra en lång historia kort så stod rimtim vid farstun en dag i maj (13 maj för att vara korrekt och lite läskig som kommer ihåg) och sen blev han bara kvar.. så jag gör en liten lista på alla jag vill tacka för den här fula/söta/klumpiga/knasiga och väldigt speciella hund.

  • tessan, för att du lät min efterhängsna pap övertala dig att låta mig få hänga med leo
  • tessan, för att jag fick fortsätta hänga med dig och leo och träffa alex
  • alex, för att du skaffade monster
  • alex, för att jag fick köpa monster
  • högre makter, för att ni gjorde monster döv på högra örat (på gott och ont)
Han är den hunden som jag har väntat i 12 år på, så nu kan jag verkligen skatta mig lycklig!

Kommentarer
Postat av: Julle

Han är värsta snygg!:d äntligen blev det en egen hund, jag är lycklig om du är! :d

2010-08-08 @ 09:02:47
URL: http://jullett.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hej.

Jag har Rims helsyrra Pana och är ett av Rims största fan tror jag :P Han är så fin och han är/var världens häftigaste valp. Jag föll som en fura för honom när vi hälsade på alla valparna nere i Skåne där han är född. jag har lite kort på honom som valp om du är intresserad?

Väldigt kul att få läsa om era bravader och det där med demolerandet är också Panas stora passion.

2010-08-22 @ 12:42:20
URL: http://hundrelaretat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0