Bildbomb

Imorse hade jag en mysigt stund i det "varma" vädret (-2.9 C) tillsammans med "bc-ligan" minus Lilla loppan. Den här helgen är den första helgen som jag inte jobbar vilket är grymt, jag kan alltså göra vad jag vill idag vilket för mig idag är att göra absolut ingenting.

Här kommer en liten bildbomb från dagens promenad med tre tokiga bc:s...





Om en vecka är det hundmässan och fy tusan vad jag längtar. Förra året så var jag där med tessan och då hade jag precis fått reda på att vi skulle skaffa hund så jag var i extas och i sjunde himlen. Men jag köpte ingenting, tror att det var för att min hund inte skulle kliva över tröskeln förrän till våren och att jag nte ville köpa saker som jag sen kanske skulle ångra eller liknande. Men nu har jag ju min lilla tokhund/valp och nu jävlar ska jag shoppa, kosta vad det kosta vill, någonting ska med hem!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Söta vovvar vi har =). Leo är en riktig linslus..

2010-12-14 @ 21:50:05
URL: http://bcleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0