julafton

Julafton bjöd på trevligt sällskap och god mat (jag talar nog för både rim och mig) och såklart dunderbra julklappar. Rim fick typ mer julklappar än jag själv och 90 % av mina var egentligen till honom dem med. han är bortskämd den där jycken alltså.

Rim träffade även en några månader äldre myran (ca 8 månader gammal nu) och dem kunde för tusan inte hålla tassarna ifrån varandra under hela kvällen.. busabusabusa! men vi lät dem hållas, det var ju ändå julafton (som den curlingmorsa jag är)

Och ja, det bor nog en liten djävul i rim som tittar fram då och då

Sen slänger jag in en bild från i somras från vårat landställe på Ingarö som ska ge oss hopp om att det kommer bättre och varmare tider..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0