lycka!

Vi kämpar för fullt med att få Rim att sluta hoppa på folk när han blir glad och ska hälsa, det börjar arta sig men det är fortfarande en bit kvar på vägen.

Men det är vid ett tillfälle där jag bara inte har hjärta att korrigera jycken (vet att jag borde, men säg vad ni vill) och det är när min storebror Hampus kommer hem efter en tid spenderad i Karlstad (han pluggar där). Då finns det överhuvudtaget ingen hejd på hur lycklig Rim blir och då får han faktiskt bli så galen som han vill (eller så galen som Hampus tillåter). Ingenting annat existerar  efter att Hampus har kommit hem..han ska gosa, busa och gärna följa med in på toaletten också men det är inte så populärt.




Idag var det dags för näst sista kurstillfället och idag introducerades vi för vippbrädan, det är ett av dem hinder som jag inte riktigt har viljat testa på då jag inte vill begå misstaget att lyckas skrämma honom ens det minsta. Vi testade att bara kliva upp och gå på den (inga problem), känna på hur han skulle reagera på själva nedslaget (inga problem), han fick stå på den medans den rördes lite upp och ned (inga problem) och för att till sist få "göra" hela hindret helt själv (med mig i ett stadigt tag i halsbandet som den curlingmatte jag är).

Han slutar aldrig upp att förvåna - min fina vita


Kommentarer
Postat av: Tessan

Kunde inte ha sagt det bättre själv. Du är en riktig curling matte ;)..

2010-12-09 @ 18:55:14
URL: http://bcleo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gud vad fin han är !

2010-12-14 @ 15:14:01
URL: http://ilovejustyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0