Jaha...

jaha, igår var det sista tillfället på agilitykursen och det var med lite blandade känslor.. tråkigt att den är slut, men kul för att nu kan jag leta vidare efter andra kurser jag och min trogna skugga kan gå tillsammans. Jag har tyvärr inte så mycket tid över till sådant under vinterhalvåret då min vecka ungefär ser ut såhär:

Måndag: Skola 08.30-13.10 + plugg + träning 18.00-ca 20.00
Tisdag: Skola 09.40-13.25 + plugg + träning 17.30-19.00
Onsdag: Skola 10.00-16.15
Torsdag: Skola 09.50-14.20 + plugg + träning 18.00-20.00
Fredag: Skola 10.05-ca 14.00 + oftast match 19.00
Lördag: Jobba + plugg
Söndag: plugg + match 17.00

+ att jag ska klämma in mina övriga intressen mellan allt det här. det blir tufft att hinna med att gå kurs i veckorna och jag måste verkligen planera hela veckan för att det ska gå.. det är tufft att vara ung!

Men jag har eventuellt hittat en förberedande kurs för tävlingslydnad på klubben som lyckligtvis ligger på onsdagar, min ända träningsfria dag.. funderar på att anmäla mig, måste bara kolla kalenderna så jag inte har massa annat uppbokat redan. Ska till Kristianstad och kolla på handbolls-vm och lite sånt, alltid något.

Stackars min hund som verkar tro att han kommer lägst ner på prioriteringslistan just nu, men det gör han verkligen inte!

Vi kan ju dessutom skryta lite med att vi vann våra första agilitytävlingar som vi har deltagit i, (att det var på skoj som avslutning på kursen behöver ni ju inte notera) men vi vann iaf schampoo, balsam och ett tuggben + ett diplom.

Fina, bästa tokhund!

Dessutom så har Alex bokat biljetter för att se Cesar Millan live i Globen den 12/5-11, snacka om att vara salig av lycka, ska bli sådär lagom kul!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Älskar ditt schema..Vad duktiga ni är. Det är sånt man ringer och berättar tills sin granne!!!!

Kram

2010-12-17 @ 09:59:43
Postat av: Alex o töser!

Ditt schema och mitt bör ta en dejt... o diskutera hur man lugnar ner sig :D! Kul med cesar, o kurs oxå. Har hittat en tjej jag tror e bra ute på djurgården, men vi pratar mer om det sen! O du, grattis till vinsten på agilitytävlignarna!!!

2010-12-18 @ 20:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0