vart tar tiden vägen?

äntligen jullov! som jag har längtat, nu kan jag äntligen ladda batterierna til 100%, fokusera på min favvorim, sova hur länge jag vill och allt annat som man inte kan göra när man går i skolan.

Julafton knackar snart på dörren och fy tusan vad fort det har gått. på morgonen den 10 december förra året fick jag reda på att jag skulle få en hund.. nu sitter jag här, ett år senare med världens (oftast) bästa lilla hund. Han spelar verkligen i en liga för sig och jag kan ibland inte avgöra om det är något positivt eller inte. Jag har slitit mitt hår över den här hunden (redan) men han kompletterar det ganska bra med att ge mig de mest fantastiska stunder.

På torsdag åker vi till landet för att fira jul med världens bästa släkt! Rim ska få träffa myran för andra gången och nu kommer hon att vara betydligt större än förra gången då hon bara var ynka 4 månader. Det ska bli kul att se hur bra dem kommer överens nu när hon har vuxit till sig lite, förhoppningsvis så lägger rim sina brutala hockeytacklingar på hyllan under julen så att vi kan få ta det lite lungt för en gångs skull. Han har verkligen inga hämningar, bara kör - det får bära eller brista. Ska försöka ta tag i det på en mer seriös nivå nu då det tillslut kommer att leda till skador.


Imorgon står inomhusträning på schemat med den här ligan (+ - några fler? ) :


Hoppas nu att det lever upp till mina förväntningar, ska bli kul!

 


Kommentarer
Postat av: Alex o hundar!

Ses ikväll!

2010-12-22 @ 10:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0