Här ska det simmas..

Ett nyöppnat motionssim för våra vovvar finns nu i Svartsjö, närmare bestämt 5-7 minuter med bil ifrån mig. Det kan för tusan inte bli bättre!

45 minuter bad inkl. dusch och torktid: 200 kr
Kort 10 ggr á 45 minuter: 1500 kr
Kort 20 ggr á 45 minuter: 2600 kr

Nu ska jag fixa kort (du också tessan, eller hur?!) så att jag och mitt vita monster kan åka och simma, toppen såhär i vintertid!

Jag och tessan har besökt klubben under veckan och min vita kör fullt ös medvetslös när vi kommer in på agilityplanen, känns kul för på onsdag sätter nämligen agilitykursen igång. Får se vad den ger då det mer är en "prova på alla hinder" kurs. Men det behöver vi nog, både han och jag.
Var även på Sacomässan idag (om högskolor och universitet) och nu vill jag bara lämna nästet med min vita och bli sambo med honom på riktigt! men det får nog vänta ett år eller två då det krävs mer än att bara kunna tömma diskmaskinen och vika tvätt för jag ska klassas som vuxen/redo. Men drömma kan man ju alltid!

Nej, nu ska jag ut och träna lite hund för att sedan åka iväg på ännu en sen fredagsmatch (synd att ni inte kan se mig genom datorn när jag hoppar av lycka...)

Rim hälsar till alla andra fyrbenta där ute att gamla böcker, dem är superkul att dra ut från bokhyllan och göra konfetti av så att det regnar över hela huset och att det defenitivt borde testas.. (Extra bra är det om man tar riktigt gamla böcker som inte går att köpa längre)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0