12/11











Min fina vita! veckan har verkligen inte gått i hundens tecken, men jag ska försöka ta igen det emellan mina handsbollsmatcher och plugg i helgen. hoppas den vita inte är allt för ledsen, pappa har klagat lite över att han var överallt och ingenstans i veckan. Men han har ju en fantastisk förmåga att vara det så vi får säga att det är lite av hans charm.

Annars så väntar jag med spänning på mina nybeställda grejer från hurttas nya kollektion lifeguard. y-sele, halsband och koppel fick det bli för pojken  medans jag fick nöja mig med en (reflex) väst. Allt är i färgen gul så att vi matchar. Både tessan och alex har beställt samma till sig fast i andra färger (orange, rosa) så nu kommer vi vara så tuffa när vi är ute och traskar med alla bc's.

Jag har lite nya slalomfilmer som jag ska försöka lägga upp någon gång inom en snar framtid. så får vi se om token har gjort några små framsteg (som jag hoppas på). Det har inte blivit så mycket träning på sista tiden. Men det ska vi försöka ändra på!
Sen så håller jag båda mina tummar på att den svarta (sue) inom en relativt snar framtid kommer att ha små terrorvalpar att ta hand om. för jag vill ha! ett vitt monster och en svart terrorist, vilket team! ;) eller hur alex?

Kommentarer
Postat av: Isse

Hihi, har redan fått hem mina hurttagrejer :P Beställe grejerna i våras. Jag kör på omatachat och beställde båda oranget och gult.

2010-11-12 @ 23:55:25
Postat av: Tessan

Klart att du ska ha en svart terrorist..Shit va coolt..Tänk om vi skulle ta varsin..=)..

Vill se filmen nu!!!!!!!!!!!!!

2010-11-14 @ 08:24:53
URL: http://bcleo.blogg.se/
Postat av: Alex o hundar!

Spännande vinter/vår med förhoppningsvis tjock svart och söta små!!!! O klart du ska ha en :P!! Kraaam - o du! Ut med filmen NU!!!

2010-11-14 @ 09:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0