toppendag!

under gårdagen kombinerade jag engelska C plugg med hund. mina pluggpauser ägnades åt att träna monstret i diverse och jag är mäkta stolt över mig själv som var så strukturerad under i stort sett hela dagen. vi träffade tess och leo och tränade lite improviserad balansträning och leo är så grymt duktig!

Idag åkte jag och ovanstående till klubben för lite (agility)träning. Synd att vi var där under pressat tidsschema pga av att jag skulle på match, för det var superkul.
Vi byggde upp en kort bana som ett U med några hopp, ett däck, två tunnlar och en balans och min tokiga vän slutar aldrig att förvåna. Vi har aldrig äns provat på att köra någonting som är i närheten av en "bana" tidigare och han klarade det med bravur. Och med tanke på hur okunniga vi är båda två så var han över förväntan.
Mitt duktiga vita monster

dessutom så gick vi segrande ur striden (matchen) med 49-7, så min dag har varit riktigt toppen, usch vad jag mår bra just nu!


Kommentarer
Postat av: Alex m töser!

Hej hopp vad härligt det låter :D! Nog för att jag sitter fast här nere i smultronland, men blir lite avis på er ändå! Vill se film på den vita :D!!!

2010-11-17 @ 08:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0