det börjar bli kallt i vårat avlånga land

- grader! jag är redan så fruktansvärt trött på denna kyla att jag utan tvekan skulle nappa på första bästa resa till varmare breddgrader. det får också gärna bli sommar igen, frågan är om nästa sommar kommer toppa denna? helt klart den bästa sommaren i mitt liv (varför får ni lista ut själva)

Jag försöker att titta på lite kurser som jag och monstret kan gå tillsammans, men det är så fruktansvärt svårt att välja vad för kurs + vart någonstans. Har ni några tips och förslag så får ni mer än gärna dela med er!
Jag tackar tessan för hennes förmåga att alltid får över mig på hennes sida, jag har nämligen fått upp ögonen för lydnad. något som jag faktiskt aldrig trodde skulle ske, men tji där fick jag! :) Jag kan knappast se mig och rim raket tävla lydnad, han har en fantastisk förmåga att slå dövörat till, bokstavligen talat... men det kan nog ändras med hjälp av lite träning - optimist javisst!

Annars så klättrar rim på väggar just nu då jag drunknar i skolböcker och handboll, det sistnämnda är dock något frivilligt, har nog aldrig tyckt om handboll så mycket som jag gör just nu. + att det går väldans bra för oss med 4 vinster av 4 spelade. den fjärde spelades idag och slutade 40-16 till oss, yeeeeey!

Förhoppningsvis så kommer det komma något mer intressant att berätta om när det gäller timmen, allt går bara så sjukt långsamt just nu!

Kommentarer
Postat av: tessan

Du är en insperation för många Fanny. Keep up the good work det lönar sig i längden. Rim kommer att älska dig lika mkt ändå. Såklart ni ska tävla lydnad. Jag står till ert förfogande 24/7 som privat instruktör =)..

2010-10-22 @ 23:13:05
URL: http://bcleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0