måndag

idag fick monstret äntligen träffa herr terrorist igen efter att ha varit isär i flera veckor. Söta pojkar det där!
Jag och isse åkte iväg till svanhagen för att träna lite, längesen timmen fick så mycket uppmärksamhet. Vi tränade lite på ingångar vilket han börjar bli riktigt duktig på (tycker då jag som är amatör ut i fingerspetsarna) och så tränade vi lite passivitet och annat smått och gott. Det är svårt när favorit-midas tränar precis bredvid, men det är en bra störning och det gick bra och jag är nöjd och det tror jag att timmen också är för han ligger just nu och sover som en stock, sötungen.

Bild på världens tokigaste vovvar (bild lånad av Isabelle Spicker)

Kommentarer
Postat av: Michaela & Pana

Härliga Rim :) Ni har ju kommit jättelångt i er slalomträning såg vi allt på bilderna.. Kul att kanske träffas på tävlingsbanorna i framtiden. Tanken är att Pana ska sättas igång lite mer ordentligt i vinter gällande agilityn. Får se hur det går med balanshindren. Pana är inte så tuff som hon vill vara när det kommer till dessa "höga" hinder :P

2010-10-19 @ 09:40:51
URL: http://hundrelaterat.blogg.se/
Postat av: Isse

Bästa killarna! Nästa gång får vi ta med kamera när vi tränar :)

2010-10-20 @ 19:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0