typiskt!

jag har en granne, en väldigt snäll tjej. problemet är att hon har en fantastisk förmåga att sätta massa idéer i mitt lilla huvud. denna gång handlar det om valp, jag vill ha en till!
otacksam och kräsen tjej som aldrig är nöjd. jag har haft timmen i vadå, 4 månader och jag vill redan ha en till...

en söt och gosig liten valp skulle verkligen inte sitta helt fel, tyvärr så är mina päron inte lika entusiastiska som jag är. Får nog vänta tills jag går ut skolan innan jag sätter den bollen i rullning. Men drömma kan man ju alltid! men frågan är vad för ras man ska välja? en bc kanske? men jag tror jag vill prova på något annat också, en mellanpudel då? för tusan det finns hur mycket raser som helst att välja mellan. suck...

dessutom så får min handbollstränare hem sin norfolkterrier på fredag och hon är inte blyg med att skicka bilder till mig på den söta tussen.

Nej, nu ska jag frossa i onyttigheter (en av få förmåner man har med att jobba på konsum är att man får ta hem fikabröd om man stänger).

Kommentarer
Postat av: Alex o hundar!

Jag vet nog vem hon e den där galna grannen :D! Men du - håll ut typ ett år :D Sen tycker jag det skulle vara perfekt med en ny liten!! O köp vad fasiken för hundras som helst bara det e bra linjer!!! Fast du, ingen labbe...

2010-10-25 @ 16:10:39
Postat av: Isse

Klart att du ska ha en till!! Och jag håller med föregående talare, ingen labbe! ;)

2010-10-25 @ 21:06:34
Postat av: Tessan

jag har en känsla av att den där tjejen känner jag. Ideer är bra och ska sugas på LÄNGE innan man gör nåt för då ångrar man sig inte. Pussssssssssss på dig min underbara granne ;)..

2010-10-29 @ 23:24:09
URL: http://bcleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0