1- årsdag!

Idag fyller världens faktiskt bästa kille 1 år!
Ja, han är bra även fast hjärnan för det mesta glöms kvar hemma när han drar iväg på äventyr (fråga mig inte hur han lyckas med det för det vet han nog inte äns själv) och trots att han alltid "vet bättre själv" även fast han inte har en susning om vad det är som egentligen pågår.

Jag brukar inte säga att jag älskar någon såhär tidigt i ett förhållande men tusan, vad kär jag är i mitt vita monster!


I övrigt så ska jag och "rim raket" gå vår första agilitykurs nu i höst, jag har äntligen fått tummen ur och anmält mig. så får vi se vad vi tycker om det... jag tror det är dags att putta ner ers höghet från hans tron för nu är smekmånaden slut!


Och för att göra lite reklam så var jag och såg I rymden finns inga känslor på bio igår för andra gången den här veckan, en helt makalöst bra film som jag är fullkomligt förälskad i, gå och se den, nu! (och nej, jag skriver inte så för att min mamma arbetar med den, den är faktiskt bra)

Kommentarer
Postat av: Isse

Grattis grattis till monstret önskar bästa kompisen Midas!!!

2010-09-04 @ 19:14:39
Postat av: Alex o hundar!

Grattis sa jag igår :D! Hopaps du haft en trevlig dag och kul med agilitykurs!!!

Pappa Oscar kvalade till SM-final samma dag, sen vann han ju inte finalen, men ändå!!! Kram på dig o matte

2010-09-05 @ 19:49:43
URL: http://alexhundar.wordpress.com/
Postat av: Pana

Grattis brorsan. Härligt att du ska börja med agility. Det är superkul :)

2010-09-06 @ 10:32:59
URL: http://hundrelaterat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0