tokhund!

Igår hittade timmen nog världens största boll, den som har en hund som kan slå honom är välkommen att höra av sig! Igår hittade nämligen rim månen. ja, precis vad jag tänkte också, men han skulle ha den till varje pris..ibland undrar jag var det är jag har fått på halsen alex, tokhund!

Konversation från brommaplan när jag och numera "vargen" var påväg hem i söndags:

Liten pojke: *något förvånad* , finns det verkligen vargar i bromma?
Pappa: Nej, var inte dum nu..
Liten pojke: Men..vad är det där då? *pekar på mig och timmen som går snett framför*

Mer hörde jag inte, men ett och annat skratt hördes runt omkring så jag var nog inte den enda som lyssnade!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0